Elérhetőségek
Fenntartó: Klebelsberg Központ
Észak-Budapesti Tankerületi Központ
1033 Budapest, Fő tér 1.
Aquincum Angol-Magyar Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola
1031 Budapest, Arató Emil tér 1.
OM azonosító: 034848
Telefon/Fax: +36 1 430-0186; +36 1 368 7818; mobil: +36 30 316 3106
E-mail: titkarsag(pont)aquincum(kukac)ebtk(pont)hu
Véletlenszerű Képek
Különleges néptáncóra |
Képek: 16 |
Diákigazolvány
2012. január 1-től a diákigazolványok igénylésének menete jelentősen megváltozott:
A szülő gyermekével az okmányirodában elkészítteti a digitális fényképet (az eljárás ingyenes), melyhez az okmányiroda tájékoztatása szerint a következő dokumentumokra van szükség:
• a gyermek születési anyakönyvi kivonata,
• lakcímkártya (szülőé, vagy a gyermeké),
• a gyermek személyi igazolványa, amennyiben van.
Az okmányiroda által adott adatlappal az iskolatitkárnál igényelhető a diákigazolvány. Az elkészült diákigazolvány ugyancsak az iskolatitkárnál vehető át.
Új tanuló esetében a következő dokumentumokat kell bemutatni az iskolában:
Régi tanulóink részére akkor tudunk új igazolványt kérni, ha a régi
Az eljárás ebben az esetben is megegyezik az előzővel, de az iskolai megrendeléskor csak az alábbi dokumentumokat kell bemutatni:
A szülő gyermekével az okmányirodában elkészítteti a digitális fényképet (az eljárás ingyenes), melyhez az okmányiroda tájékoztatása szerint a következő dokumentumokra van szükség:
• a gyermek születési anyakönyvi kivonata,
• lakcímkártya (szülőé, vagy a gyermeké),
• a gyermek személyi igazolványa, amennyiben van.
Az okmányiroda által adott adatlappal az iskolatitkárnál igényelhető a diákigazolvány. Az elkészült diákigazolvány ugyancsak az iskolatitkárnál vehető át.
Új tanuló esetében a következő dokumentumokat kell bemutatni az iskolában:
- a gyermek születési anyakönyvi kivonata,
- lakcímkártya (szülőé vagy a gyermeké),
- a gyermek személyi igazolványa, amennyiben van,
- okmányirodai igazolás.
Régi tanulóink részére akkor tudunk új igazolványt kérni, ha a régi
- elveszett,
- megrongálódott,
- vagy az adatokban (pl. lakcím) változás történt.
Az eljárás ebben az esetben is megegyezik az előzővel, de az iskolai megrendeléskor csak az alábbi dokumentumokat kell bemutatni:
- okmányirodai igazolás,
- amennyiben meg van, a régi diákigazolvány.